Mające ponad 6,5 metra szerokości i ponad 2,7 metra wysokości płótno nie bez przyczyny ma tak potężne wymiary. Zamiar artystyczny był w sumie prosty. Ukazać w szaleńczym galopie zaprzęg czterech koni w ich naturalnej wielkości.
74096
•
2 listopada 2015
Siedem muz głównych. O kobietach w życiu i sztuce Picassa
ESEJ O SZTUCE
26272
•
31 października 2015
Mistrz światłocienia ludzkich dusz. Johannes Vermeer van Delft
ESEJ O MALARSTWIE
33732
•
26 października 2015
Obrazy malowane smutkiem. Opowieść o Oldze Boznańskiej
KOBIETY W SZTUCE
22836
•
24 października 2015
Jerzy Nowosielski. Misterium przestrzeni
ESEJ O MALARSTWIE
20903
•
24 października 2015
Władysław Podkowiński „Szał uniesień”
SEKRETY OBRAZÓW
7307
•
16 października 2015
Pasja według Fridy Kahlo
KOBIETY W SZTUCE
12720
•
12 października 2015
Ryszard Horowitz lekko odsłonięty
ESEJ O FOTOGRAFII
29699
•
8 października 2015
Kolaże, frotaże i połączenia nieoczywiste. Max Ernst innowatorem w sztuce
ESEJ O SZTUCE
13142
•
2 października 2015